Pagina's

donderdag 14 mei 2015

Born Pretty plate BP-28

Deze plate wilde ik al heel lang maar was telkens uitverkocht. De details in de bloemen vind ik erg mooi.
De zwarte base is Sinful Colors- Black on black. Op de plate heb ik wat stippen gezet met Mundo de Unas 15 Mexican Pink, 60 Fantasy en een mint kleur van Handy. Dit heb ik heen en weer gescrapet zodat het wat mengde en vervolgens gestempeld.


BP-28 kost 2,99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.


2 opmerkingen:

  1. Dat mixen van afbeeldingen wil ik echt eens gaan proberen. Het is bij jou echt prachtig gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Cindy! Het is ook erg leuk om te doen omdat het er telkens net iets anders uitziet.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...