Pagina's

maandag 13 juli 2015

Born Pretty Store plate BP-L023

Ik vond dit wel een vrolijke afbeelding en heb gekozen om met een paar kleuren te stempelen. Ik ben voor een zwarte base gegaan omdat ik het dan wat meer eruit vind springen.
Op de plate heb ik geel, rood, roze en mint van Mundo de Unas aangebracht en dit twee keer achter elkaar gescrapet.


De paarse base van deze nagels is Only You - Call me irresistible. Ik heb met een turquoise kleur van Handy gestempeld en op de stempel ingekleurd met roze acrylverf. Hierna heb ik het op m'n nagels geplaatst.

Plate BP-L023 kost momenteel 4,19 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...