Pagina's

woensdag 30 december 2015

Neon with Qgirl-041

Even iets zomers tussendoor, ik had behoefte aan felle kleuren!
De afbeelding komt van Qgirl-041, het is een beetje doodle achtig en daar hou ik altijd wel van.

Ik ben begonnen met een zwarte base. Ik heb gestempeld met Mundo de Unas - White, ik heb dit hierna mat gemaakt. Met de gele, roze, oranje en blauwe topcoats van Dance Legend - Top Aquarelle ben ik over de afbeelding heen gegaan.
Hierna ben ik er nog met een gewone topcoat overheen gegaan.

Met flits

Zonder flits

 Plate Qgirl-041 kost momenteel 1,79 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...