Pagina's

woensdag 20 januari 2016

Nagelstickers Bron Pretty Store

Deze nagelstickers komen van Born Pretty. Ik had een heel ander idee in m'n hoofd omdat ik dacht dat er alleen lijm onder het goud zat maar er zit lijm onder de hele afbeelding. Omdat mijn nagels behoorlijk gebogen lopen is het heel moeilijk om zulke nagelstickers aan te brengen. Ik ben daarom voor kleine stukjes gegaan want ik kan er echt niet tegen als er een stukje omhoog staat.

Binnenkort ga ik ze eerst verwarmen en dan kijk ik of ze daarna wat meer meegeven.


Voor de base ben ik begonnen met Sinful Colors - Black on black. Met een sponsje heb ik wat goud aangebracht met de gouden stempellak van Mundo de Unas, hierna heb ik met een kwastje nog wat bruingele alcohol inkt aangebracht. Dit gaf wel een apart effect, iets waarmee ik binnenkort nog wat meer mee wil experimenteren.
Vervolgens heb ik de nagelstickers aangebracht en ben ik er met een matte topcoat overheen gegaan.

De stickers (design BP054) kosten momenteel 1,56 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.


2 opmerkingen:

  1. Die zijn gaaf. Ze geven een beetje afrika gevoel bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel mooi, hoe je je nagels gedaan hebt onder de sticker. Heel erg creatief en super mooi. Dat met stickers dat vind ik ook zo irritant en jammer omdat ze vaak heel mooi zijn. Het verwarmen heb ik ook wel eens aan gedacht maar het hoe is een beetje een raadsel ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...