Pagina's

dinsdag 20 september 2016

Born Pretty plate BP-101

 Ik heb hier de base met acrylverf gemaakt. Eerst een laagje witte nagellak en toen dit droog was heb ik stippen met acrylverf gezet. Ik heb hier met een stukje plastic op gedrukt zodat ze in elkaar gingen overlopen.
De vogeltjes zijn stamping decals. Op de plate wijzen ze dezelfde kant op maar ik wilde ze naar elkaar toe gedraaid hebben. Ik heb er één op de stempel ingekleurd en één op m'n siliconen mat gestempeld en daarna ingekleurd. Na een laagje topcoat kon ik ze makkelijk op m'n nagels plaatsen.



Plate BP-101 kost momenteel 1.59 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...