Pagina's

vrijdag 5 mei 2017

Floral BPX-L017

Born Pretty blijft maar met nieuwe plates komen.
Ik ben nog steeds groot fan, de kwaliteit is altijd super en de afbeeldingen trekken me erg aan!


De afbeelding links in het midden viel me meteen op. Ik had er nog veel meer kunnen maken maar ik heb het bij 2 mani's ermee gehouden.

Bij onderstaande foto heb ik de afbeelding in wit gestempeld. Met gele, roze en oranje kleuren van de Dance Legend - Top Aquarelle collectie ben ik over het wit gegaan.



Ik heb hier een verticale gradient gemaakt met Essence - Instant Party en Essence - Instant Fun. Ik heb de afbeelding met roze stempellak van Born Pretty gestempeld.

Bij de bloesem ben ik gegaan voor een base van Essence - Instant Feeling. Ik gebruik de laatste tijd bijna alleen nog maar deze lakken omdat ze zo lekker dekken.
Met wit heb ik de bloesem gestempeld. Na een matte top coat heb ik de inkt van Sharpie stiften gebruikt om de afbeelding in te kleuren.


Plate BPX-L017 kost momenteel 2.39 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...