Pagina's

dinsdag 6 juni 2017

Born Pretty BP-127


Deze plate vind ik zo grappig. Ik wist meteen al dat ik veel kleur wilde gebruiken!

Ik heb een schuine gradient gesponst met oranje, roze en paars: Fair Maiden Polish - Ohh La La en Tickle Me Pink èn Essie - Flowerista.
Van de afbeeldingen heb ik stamping decals gemaakt. Op m'n stempel heb ik ze ingekleurd met neon acrylverf. Erna ben ik er nog met witte acrylverf overheen gegaan zodat ze nog wat feller werden. Na een top coat heb ik ze van m'n stempels afgehaald en op m'n nagels geplaatst. Uiteindelijk heb ik het nog een matte top coat gegeven.


BP-127 kost momenteel 1.59 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...