Pagina's

maandag 5 juni 2017

COTM: Grafisch

Het is alweer de laatste Challenge Of The Month :-(
Elke maand was ik weer zo benieuwd wat de andere meiden hadden gemaakt en elke keer zo divers vond ik ontzettend leuk!
Ik ben zo blij dat ik met de COTM's heb meegedaan want ik heb er echt nieuwe vriendinnen mee gemaakt. Ook als we samen afspreken raken we gewoon niet uitgepraat over nagels. Heerlijk om voor nagellak te shoppen met meiden die de passie delen!!
Cindy, super bedankt dat ik aan de COTM's mocht deelnemen!

Deze keer is het thema: grafisch (als in geometrisch).

De base heb ik gesponst met roze, oranje en gele sheer lakken van Dance Legend Top Aquarelle: Picasso, Dali, Gauguin.
Ik heb gestempeld met Mundo de Unas - Black en plate BM-XL17.



Hieronder zie je wat de andere meiden gemaakt hebben:

Brilliantnails
Gek op nagellak
Inf Nails
iOnTrend
Kimcarolina

5 opmerkingen:

  1. Ik ben ook heel blij dat ik jou heb leren kennen door de COTM. Jouw nail arts zijn keer op keer zo origineel en altijd prachtig afgewerkt. Hopelijk kunnen we snel weer bijkletsen! Liefs, Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige nailarts maak jij altijd! Vond dat we met een leuk groepje overbleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleurencombinatie! Lekker fel, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oranje en roze, gewaagd maar wel gaaf weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stoere nail art heb je gemaakt! Gaaf patroon ook. Het afgelopen jaar heb ik je nail arts bewonderd, ze zijn altijd zo mooi, strak en gedetailleerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...