Pagina's

zaterdag 24 juni 2017

Moyra Ornaments 2

Na 10 jaar moet ik m'n vertrouwde schooltje verruilen voor een andere. M'n lieve collega's hadden stiekem geld ingezameld en via m'n vader gevraagd wat ik graag wilde hebben. Die kwam met het briljante idee om een cadeaubon van Dashica te kopen!
Dit is één van m'n favo webshops in Nederland waar ik regelmatig iets koop. Haar eigen plates zijn altijd van super kwaliteit en ik heb onlangs haar stempellak gekocht omdat haar lak wel goed pakt op de doorzichtige stempel. MoYou en Moyra plates verkoopt ze ook. Ik voelde me als een kind in een snoepwinkel en bestelde plates van MoYou en Moyra en witte en zwarte stempellak van Dashica.

Toen kwam het grootste probleem... Kiezen met welke plate ik wilde beginnen!!
Ik ben uiteindelijk gegaan voor Moyra Ornaments 2. Hier staan ook veel reversed afbeeldingen op. Dat roept dus om een opvallende base!
Ik ben begonnen met een witte ondergrond. Met een dotting tool en neon lakken van Fair Maiden Polish (Rainbow Brights collectie) heb ik het helemaal vol gestipt.
Hierna heb ik met Dahica - Black en plate Moyra Ornaments 2 gestempeld.



Met een dotting tool en neon lakken heb ik de base gemaakt.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...