Pagina's

zondag 3 september 2017

Metallica

Woensdag is het zover en gaan we naar het concert van Metallica. Ik kijk er al zo lang naar uit!!
3 Jaar geleden hebben we ze op Pinkpop gezien en ondanks het noodweer, speelden ze super!

Op m'n accentnagel zit een zwarte base met een dikke laag topcoat. Ik heb met witte lak stippen gezet en dit met een kwastje met remover uitgeveegd zodat je een rokerig effect krijgt.
Op m'n andere nagels ben ik begonnen met een witte base en heb ik met de water spotted techniek, Essence - Mystic Wish! aangebracht. Ik vond een metaalkleur wel toepasselijk.

De afbeelding op m'n pink komt van MoYou - Biker Collection 07.
De tekst Metallica komt van een naamloze Born Pretty plate die maar heel kort in de handel is geweest. Eerst in wit en daarna in zwart gestempeld.
De afbeelding op m'n middelvinger komt van BP-129.
De gitaren op m'n wijsvinger komen van MoYou - Roxy Collection 01.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...