Pagina's

zondag 4 maart 2018

Beauty BigBang butterfly floral plate

Door deze plate krijg je toch zin in de lente? Weg met die kou!

De papier swatch van de butterfly floral plate
Ik heb hier een base gemaakt met acrylverf. Ik heb druppels witte, gouden, bronzen en turquoise acrylverf op m'n nagels geplaatst en hier met een stuk plastic op gedrukt zodat dit in elkaar ging overlopen.
Vervolgens heb ik de afbeelding gestempeld met Mundo de Unas - Black.

Hier ben ik begonnen met een lila base en daar ben ik overheen gegaan met Catrice - Miss-Terious Lilac.
Van de vlinders heb ik stamping decals gemaakt. Op de stempel heb ik ze ingekleurd met Kaleidoscope - Storm Cloud en Papilio Machaon, na een top coat heb ik ze op m'n nagels geplaatst. Uiteindelijk heb ik het nog een matte top coat gegeven.

De butterfly floral plate kost momenteel €2,10.
Beauty BigBang heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je 10% korting op je bestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...