Pagina's

zaterdag 5 mei 2018

4 en 5 mei

4 en 5 mei heb ik hier proberen te combineren. Het herdenken van de doden en het vieren van onze vrijheid.

De duif op m'n pink komt van MJ-XVI. Deze heb ik op m'n stempel witte acrylverf ingekleurd.
Op m'n ringvinger heb ik een gradient gesponst en gestempeld met Stampholic 7.
Op m'n middelvinger heb ik ook een gradient gesponst. 'Freedom' komt van Infinity Nails-81. De oranje ballonnetjes komen van Dashica Nails-007. Ze hebben geen touwtje en ik ben zo slecht in freehand, dat ik de touwtjes heb gestempeld met Nailways - SpringTime-Birthday Cake. Daar komt ook het vlaggetje op m'n wijsvinger vandaan. Op de stempel heb ik deze ingekleurd met acrylverf. De oranje slingers komen van MoYou - Christmas Colleciton 05.

Uiteindelijk heb ik het nog een matte top coat gegeven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...